Mettes første indlæg; Nyeste indkøb til stuen

Jeg har længe gået og tænkt på, hvad mit første indlæg skulle handle om. Og i dag slog det mig, at jeg vil vise mit senest indkøb…en bogreol! Igennem årerne har jeg samlet flere og flere bøger til mig, og jeg kunne godt tænke mig at de var synlig i min stue, i stedet for at være gemt væk på kontoret (som forøvrigt her i weekenden er omdannet til Theodors værelse).

Så her er min bogreol! Og jeg har selv samlet den…

Egentlig indeholder den faktisk en hel del af de ting som interesserer mig til hverdag; Bøger, garn og Theodors legetøj. Zeppelin’en fra Bower & Wilkins er min kærestes, og bliver desværre ikke brugt nok, men jeg synes at den passer så fint ovenpå reolen… Jeg får dog ikke læst så meget som jeg gerne ville! Startede på Paganinikontrakten i januar (fik den i julegave af min svigermor), men da Theodor kom til verden i midten af februar, har jeg desværre ikke fået læst den færdig… Jeg er nok nødsaget til at starte forfra, når jeg kan se tiden er til at læse igen.

Skriv et svar

