En helt almindelig mandag…

En hel almindelig mandag starter med, at Theodor og jeg tager til babyrytmik på Ringsted Musikskole. Vi synger, leger, danser, trommer, gynger og griner i 50 min., og Theodor (og jeg) elsker det!! Det er så skønt at bruge denne tid sammen med ham, og bare nyde hans barnlige væsen… Theodor falder altid i søvn på hjemvejen – vi går derhen, så han kan trilles i barnevognen – men lige i dag føltes det som et dårligt valg, da regnen var startet imens vi hyggede os indendøre.

Normalt handler jeg ind til en uge søndag aften kl. 20, hvor jeg har Netto for mig selv. I går var jeg rigtig doven, og valgte derfor at blive på sofaen, men det betød også, at jeg måtte ud i dag, og få handlet til 6 dage. Så afsted med mig – Theodor blev hjemme med hans far! Jeg have bare ikke regnet med, hvor mange andre der er i Netto en mandag eftermiddag, så indkøbsturen varede desværre en hel del længere tid end normalt…

Som tidligere nævnt, så handler jeg næsten altid i Netto! Jeg er især fan af rækkerne med spotvarer… Men da Føtex nærmest er i min baghave, så plejer at gå forbi der et par gange om ugen, hvis jeg mangler nogle småting – som jeg ofte gør!

Regnen fortsatte her til aften, og da mørket faldt på, lavede jeg en kop kakao med flødeskum (der havde et strejf af vaniliesukker) og satte mig godt til rette i sofaen.

Nu står den på kakao, hæklerier, chokolade (kan ikke findes på billedet, da de er spist) og Desperate Housewifes på computeren! I morgen går turen til Ikea, hvor jeg skal have købt de sidste ting til Theodors værelse. Mon ikke jeg laver et indlæg omkring den tur? Det bliver dog ikke i morgen, da dagen også indeholder en fødselsdag samt foredrag med Lola Jensen.

Skriv et svar

