En uventet gave…

I går blev jeg færdig med et tæppe til Theodors veninde, Ida. Jeg havde aftalt med Idas mor, at jeg ville komme forbi med det, da jeg gerne ville se hvordan det tog sig ud på hendes værelse. Og det passede rigtig fint ind og heldigvis var Idas forældre også glade for tæppet… Jeg fik desværre ikke taget et billede af tæppet, men Theodor har et i andre farver – det vil jeg lave et indlæg om senere.

Jeg elsker at hækle til nære og kære veninder, og jeg vil på ingen måde have betaling for mit arbejde! Alligevel havde Idas forældre været fjollede og gav mig en super fin Kähler omaggio vase, som jeg allerede er utrolig glad for.

Den har fået en fin plads i min nye reol! Og se lige den fine grønne farve – det er bemærket af flere, at det er ynglingsfarven i øjeblikket!

Ofte hører man kvinder brokke sig over, at mænd ikke kan give børn pænt tøj på. Tit synes kvinderne, at farvevalg og sammensætning er helt forkert! I dag skete der noget pudsigt… Kæresten gav Theodor tøj på og lagde ham i barnevognen. Lige inden jeg skal ud af døren, opdager jeg noget meget interessant. Her i huset har vi alle tre vist samme smag – eller i hvert fald mor og far har!

Skriv et svar

