En dag hos Theodors mormor og morfar

I dag drog jeg mod det sydsjællandske, for at besøge min mor og far. Det var rigtig hyggeligt, og Theodor nød det i fulde drag!

Han var især vild med mormors målebånd, som bliver rullet ind ved et tryk på knappen – han ELSKER det!!

Jeg nød også dagen – især frokosten…

Og inden vi kørte hjem, fik jeg et glas af min fars hjemmesyltede rødbeder samt 1 kg frosne jordbær fra deres have. Theodor elsker bær i sin havregrød om morgen…og nu er fryseren fyldt op med disse jordbær samt brombær fra svigermors have. Jeg er sikker på, at Theodor synes det er fantastisk at få skønne bær i grøden, i hele vinterperioden!!

Skriv et svar

