Når vejret er gråt og trist…

…findes der alligevel lysende øjeblikke. Min gråvejrs mandag gik med at:

– Besøge Maria og hendes skønne Lærke på gården

– Spise lækker hjemmelavet crumble æblekage lavet af Maria – Stege frikadeller og spise dem sammen med mine fars syltede rødbeder

– Krea-aften i Sorø, hvor der blev udvekslet ideer og gode historier

Håber at din regnvejrsdag også har været god!

One thought on “Når vejret er gråt og trist…

  1. Min dag har også været skøn med besøg af søde Mette & charmetrolden Theodor 🙂 Tak for besøget. Nu har jeg tilmeldt mig som “fast læser” på bloggen.

Skriv et svar

