Når katten er ude, danser musene på bordet…

Theodor og jeg tager i morgen på weekend i Aarhus, hos Stine og August (og selvfølgelig Niels). Og for at forkæle kæresten en lille smule, fordi jeg synes det er synd at han skal være alene hele weekenden, har jeg lavet lidt lækkert til ham…Jeg har for første gang lavet tiramisu, da han ELSKER det!! Så nu håber jeg bare at den smager godt… Jeg har ikke ville smage på den, da den har bedst af at stå i køleskabet mimimum natten over. Og så må han selv lige drysse kakao/revet chokolade over kagen inden han spiser den.

Det er muligvis en ret stor portion til ham alene, men han har jo også hele weekenden… Ellers er jeg tilbage søndag og klar til at smage på mit eget værk!

2 thoughts on “Når katten er ude, danser musene på bordet…

Skriv et svar

