Turen gik til Løgten

I weekenden drog Theodor og jeg til Jylland for at besøge min medblogger Stine. Og det var en helt fantastisk og hyggelig tur! Selv den lange togtur klarede Theodor helt perfekt…

Jeg ankom fredag kl 13:15 i Aarhus, hvor Theodor lige var faldet i søvn. Og derfor blev Stine og jeg enige om, at der var en butik vi skulle besøge inden turen gik til Løgten, da den kun har åbent om fredagen… Så allerførste stop blev Yarnfreak

20121108-203333.jpg
Skøn butik, hvor jeg kunne have købt det hele 🙂 Endte med 2 nøgler Begonia merceriseret bomuld, som jeg dog ikke på nuværende tidspunkt kan afsløre hvad de skal bruges til… Men jeg tror jeg er nødsaget til at handle i deres netbutik, da jeg vil lave lidt fra deres hjemmeside og blog

Lørdagen valgte vi at bruge i Aarhus by. Frokosten blev indtaget “Hos Sofies forældre”, som er en dejlig The- og kaffesalon. Atmosfæren er behagelig og hyggelig, og børnene kunne få lov til at være børn. Theodor og August hyggede sig i hvert fald gevaldigt…

20121108-204529.jpg

Efter frokosten, tog vi på Aros. Jeg havde aldrig været der før. Da begge børn var ved at være trætte, valgte vi at se regnbuen og Boy.

20121108-204828.jpg

Begge drenge faldt hurtigt i søvn efter det besøg, og Stine og jeg begyndte at trænge til lidt kage og varm drikkelse. Så vi fandt Barresso, hvor vi lige kunne slå benene op, og lade børnene sove i fred.

20121108-205234.jpg

Resten af weekenden gik med en masse hjemlig hygge sammen med Augusts far, i huset i Løgten. Der var en enorm gæstfrihed, og jeg vil med glæde kigge forbi Løgten igen en anden gang.. Vi havde nogle dejlige stunder med grin og god snak! Et godt grin fra morgenstunden fik jeg, da jeg bad om et glas, så jeg kunne drikke lidt mælk, og fik det her…

20121108-205749.jpg
SKØN (og tosset) familie!! 🙂

Skriv et svar

