Igangværende hækle-projekter

I øjeblikket hækler jeg på 3 ting.

– Et stort rundt tæppe til Selmas værelse (jeg kan ikke vise jer det foreløbige resultat, da Selmas mir ikke må se det)

– En fødselsdagsgave (Bliver vist nær fødselaren har modtaget den)

– En ekstra gave til fødselaren, som hun dog ikke har ønsket sig, men som passer perfekt til den oprindelig gave.

Theodor hjalp mig med ekstra gaven i dag. Han elsker at lege med garn…

20121120-162518.jpg
Jeg beklager den dårlige billedkvalitet! Har nu løftet sløret for farven – blålig nuance…

Jeg skal nok vise jer projekterne, når de er færdige og givet til modtagerne!

Skriv et svar

