Turen går til København

I tirsdag tog jeg sammen med en veninde fra mødregruppen, til København. Formålet var en dag med masser af snak, ingen børn og lidt shopping!

Vi startede dagen på Cafe Hoppes i Læderstræde. Vi fik en skøn brunch til at lægge en god bund inden dagen gik rigtig i gang…
Derefter gik turen gennem København! Første stop blev Søstrene Grene, hvor jeg altid ender med at købe et eller andet. Fx fandt vi denne håndvarmer

20121130-143541.jpg
Der er en mønt indeni som kan knækkes og efterfølgende bliver den ret varm!! Den kan bruges flere ved at koge den… Tror den bliver guld her til vinter!

Næste stop blev Hay, som jeg ikke tidligere har været inde i. Der var godt nok en masse lækre ting, men jeg måtte dy og “nøjes” med disse ting

20121130-144151.jpg
Tasken er til Theodor og jeg fik lidt rabat, da den var blevet brugt som udstillingsmodel.

Sidste stop blev Strangas Det var vores første oplevelse med macarons, og de smagte fantastisk!!

20121130-144521.jpg
På pladen ligger 2 med lakrids, 2 med karamel, 1 med hindbær og 1 med chokolade.
En skøn oplevelse, hvor Hr. Strangas serverede og ydet god service for os!

Skriv et svar

