Hæklet iPhone cover og oplade-holder

Så er det tid til at afsløre hvad pakken indeholdte 🙂
Det blev sendt til min veninde i København, som lige har haft fødselsdag. Jeg kunne desværre ikke selv deltage i festen, og valgte derfor at sende gaven til hende i stedet.

På hendes ønskeseddel stod der hæklet iPhone cover a la Mette Svendsson, og det kunne jeg ikke stå for

20121203-082032.jpg
Så jeg gik fluks i gang og hæklede til hende. Men glem ikke, at opskriften kommer fra denne skønne blog…

Jeg har længe haft et godt øje til en hæklet mobiltelefonoplader-holder fra Yarnfreak. Og jeg tænkte at det kunne være en hyggelig ekstra gave til veninden.

20121203-082645.jpg

Jeg havde ikke købt en keyhanger til hende, da jeg var lidt usikker på hendes stil. Men hun viste sig fra sin egen kreative side…

20121203-083131.jpg

Skriv et svar

