Mini cupcake

I forbindelse med at kæresten blev færdig med sit studie fredag (med et fantastisk resultat), lavede jeg lidt kage. Og i skabet faldt jeg over nogle mini forme, som jeg lavede mini cupcakes i.

20121222-100738.jpg

Det er min chokoladekage med moccacreme, som jeg har bagt. Og den lille mini cupcake er en lille mund-haps, som kunne være endnu mere interessant, hvis man lavede en masse forskellige kager i de små størrelser.
Det må jeg finde en anledning til at prøve en dag!

One thought on “Mini cupcake

  1. Mums!
    Stort tillykke til Troels!! 🙂
    Ønsker jer en glædelig jul og et lykke fyldt nytår ❤ ❤ ❤ ❤
    Ved jo året står i kærlighedens tegn for jer ❤
    Stort knus fra Anna, Simon, Frederik og Katrine

Skriv et svar

