Hård slutning på 2012

December er gået hurtigt, især fordi jeg er startet op på job!
Jeg elsker julen!!! Hyggen, maden, dage med familien og konfekt… I år var jeg endnu mere spændt på julen, da Theodor skulle opleve juletræ, julehygge og gaveudpakning. Desværre endte han med at være syg det meste af julen, og er endnu ikke helt på toppen… Men udover det, så var det nogle dejlige dage med familien!

Jeg prøver at få hæklet så meget som muligt, men det er lidt svært, når han er syg og har brug for at hænge på mig i sofaen!
Noget er jeg dog blevet færdig med, og det er et tæppe til Selma. Da hun først får det på mandag, kan jeg kun vise et lille stykke af det…

20121229-212050.jpg
Nu håber jeg at Selmas forældre kan lide det færdige resultat!
Opskriften er fundet på denne side og her er mit første tæppe.

Rigtig godt nytår herfra!!

One thought on “Hård slutning på 2012

Skriv et svar

