Aftensmad på travle hverdage

Efter at jeg er startet på arbejde, er jeg først hjemme kl 17:00. Der betyder også at det med aftensmad er lidt svært at nå, når Theodor gerne vil have mad kl 17:30. Så jeg må prøve at tænke en smule kreativt!
Jeg har pt. fri om onsdagen, så søndag og onsdag aften laver jeg mad, som kan spises de næste to dage. Fx har jeg i går lavet disse to tærter

20130106-204955.jpg
Egentlig ville jeg have lavet spinat/feta tærte, men spinat var udsolgt (!?). Så det er nye versioner – en med hakket oksekød, feta og grøn peber. Og den anden med feta og en frossen grøntsagsblanding. Så håber vi, at de smager godt!

Andre ideer er, at lave en ordentlig portion kødsovs, som kan bruges til spaghetti-kødsovs , lasagne og calzoner de næste par dage.
Nye ideer modtages gerne 🙂

Skriv et svar

