Frokost til den kommende uge

Jeg synes ofte at en rugbrødsmad er kedelig til frokost, og jeg kan ikke lave en velsmagende sandwich, som ikke er kedelig efter en togtur og 3-4 timer på køl. Derfor har jeg længe været på udkig efter et nyt alternativ, og gerne noget som ikke tar en krig at lave hver morgen. Og så fandt jeg denne hjemmeside! Og den gav mig lyst til at lave frokost til den kommende uge.

20130120-150734.jpg

Jeg har valgt at lave kylling-broccoli tærter og kyllingepizzaer Nu er jeg spændt på om de smager godt og hvor meget de mætter.

Glæder mig helt til frokost på jobbet i morgen!!

Skriv et svar

