Ny udgave af iPhone cover

Brugte min tirsdag aften med meget savnede skønne kvinder på en restaurant, hvor vi nærmest blev smidt ud ved lukketid! Dejligt at kunne bruge flere timer på bare snak (og god mad!)

Jeg har lavet en ny udgave af mit iPhone cover af to årsager.
1. Jeg trængte til at lave noget andet end trekanter hele tiden!
2. En kollegas datter ville gerne have et anderledes iPhone cover!

Så jeg sprang ud i det, og nåede også at trævle op flere gange! Men her er det endelige resultat og jeg er egentlig ganske tilfreds.

20130206-082936.jpg

2 thoughts on “Ny udgave af iPhone cover

Skriv et svar

