Ynglingsplads i toget

Jeg tager toget hver morgen, og bruger ofte turen til at hækle! Jeg har 30 min. at gøre godt med, og jeg kan egentlig nå en hel del…
Og nu har jeg fået en ynglingsplads i toget! For det er samme tog der holder og venter på perronen hver morgen – samme tidspunkt og det har endestation i Ringsted.
Så jeg går helt målrettet efter stille kupeen, hvor der er en helt speciel plads, som giver mig mest mulig ro! Det er kun 3 af denne slags pladser i et IC3 tog. Og jeg er for det meste heldige at få min plads 🙂

20130212-163452.jpg

Skriv et svar

