Indkøb til moren

I sidste uge var jeg ude med en veninde og shoppe lidt! Og da jeg er så glad for mine to indkøb, vil jeg gerne dele dem…

20130225-080804.jpg Det her tørklæde er fra Only og jeg elsker farven! Jeg går meget ofte i farverne sort og grå, og tørklædet kan være med til at give lidt friskhed!

Jeg har længe kigget efter en skjorte, men har ikke kunne finde den rette i forhold til pasform, længde og stof. Men i Saint Tropez fandt jeg denne lækre sag

20130225-081140.jpg

Skriv et svar

