Himmelstrøg

Efter at min MEGET kreative (og inspirerende) veninde har lagt dette indlæg ud på sin meget fine blog, har jeg selv haft lyst til at tage billeder af den flotte himmel. Og når du nu alligevel er på hendes side, så kig dig lidt omkring!! Hendes billeder er vildt flotte og jeg synes rigtig godt om hendes tegninger…

Jeg elsker himlens farver – især når solen står op og ned. Og i fredags fandt jeg denne himmel lige uden for Vetterslev på vej mod Næstved. Jeg blev nødt til at stoppe op og tage et billede. Også selvom jeg var ret sent på den, til en aftale.

20130304-082335.jpg

2 thoughts on “Himmelstrøg

Skriv et svar

