Macaron runde 3

Jeg har endnu en gang kastet mig ud i macarons, for at forkæle lidt forskellige mennesker! Denne gang ville jeg prøve med lidt lakrids, da jeg havde et glad saltlakridssirup på lager.
Min inspiration til opskriften findes endnu en gang på bloggen chocolat
Af underlige årsager, så har jeg pt. en tendens til at lave dem virkelig små!! Og det tror jeg faktisk de bliver lidt mærkelige af… Og så har jeg vist været en tand for utålmodig, da dejen skal have været vendt lidt mere.
Men her er resultatet. En række med lakrids og en række med karamel.

20130312-080729.jpg
Næste gang vil jeg følge opskriften 100% og lave dem med lakrids og brombær!

Skriv et svar

