Theodors værelse

Da jeg ventede Theodor følte jeg, at jeg havde lang tid til at få styr på hans værelse, herunder møbler, billeder og legetøj. Men pludselig løb tiden fra mig og han skulle sove på eget værelse.
Det har han gjort de sidste 6 måneder, og jeg har løbende lavet ændringer på værelset.
Nu er jeg nogenlunde tilfreds, selvom jeg stadig savler over lidt ekstra, men det kommer måske en dag.

20130330-193255.jpg Jeg har selv valgt stoffet til sengeranden, men har fået en anden til at sy den.

20130330-193440.jpg Theodor elsker sin reol og tager selv sit legetøj.

20130330-193737.jpg Ovenpå reolen står der fine og farverige billeder, samt en lyskæde som bruges til morgenlys

20130330-193945.jpg Træet giver lidt ekstra hygge ved siden af reolen.

20130330-194032.jpg Disse traner har hængt over hans seng siden han var helt lille.

One thought on “Theodors værelse

Skriv et svar

