Weekend med fødselsdag, minder og livsstilsmesse

Det har været en begivenhedsrig weekend, der startede med fejring af lillebrors fødselsdag i Kastrup (ved Vordingborg)

20130429-194018.jpg

<a
En lille gåtur med Theodor i det område jeg er vokset op. Bemærk kirken i baggrunden – her skal jeg giftes til sommer!

20130429-194836.jpg

20130429-194926.jpg Jesper havde selv lavet lagkage til om eftermiddagen (en med rutebiler og en med banan og chokolade) og sushi til aftensmad. Og det hele smagte dejligt!!

Om søndagen tog jeg på livsstilsmesse ved Gavnø slot med min veninde Nina. Det var rigtig hyggeligt og jeg fik købt en masse ting. Bl.a. dette fine tørklæde, som jeg allerede er helt vild med!

20130429-195508.jpg Frokosten blev nydt med denne skønne udsigt!

20130429-195735.jpg

Skriv et svar

