Cookies fra New Zealand

20130506-073731.jpg For fire år siden var jeg i Auckland, New Zealand, for at besøge mine veninde. Her smagte jeg den bedste cookie nogensinde!! Så jeg satte mig for, at den måtte jeg finde opskriften på.
Desværre var det ikke en jeg kunne finde på internettet, så jeg måtte jo i gang med at eksperimentere selv!
Det tog mig 6 mdr. at udvikle en opskrift som ligger nogenlunde tæt på, hvordan jeg kan huske at den smagte.
Derfor er opskriften er også pt. (næsten) hemmelig – den er fx udleveret til veninden fra New Zealand…

Skriv et svar

