Weekend med fødselsdag og musik

Denne weekend har kalenderen været fuld af oplevelser!!
Fredag aften var jeg til fødselsdag hos min veninde i Sorø! En dejlig aften med god mad og hyggeligt selskab i hendes have.
Jeg havde lovet at lave cupcakes til hende, og det blev mine pt. ynglings med vanilje, marcipan og hindbær.

20130609-160148.jpg Lørdag afleverede vi Theodor til mormor og morfar, og drog sammen med et vennepar til Middelfart (Rock under Broen). Det var en skøn dag med fantastisk udsigt, god musik, dejligt selskab og en masse grin!! De bedste koncerter blev, for mit vedkommende, leveret af Alphabeat og Kasmir.

20130609-160551.jpg Nu skal søndagen nydes med Theodor, nem aftensmad og benene på sofaen!

Skriv et svar

