En halv Hannah

Jeg elsker at læse bøger!! Og det er næsten alle genre.
En veninde har lige udgivet en ungdomsbog, som hedder “En halv Hannah”. Jeg er så heldig at have fået en signeret udgave og jeg glæder mig til at få læst den!!
På trods af at det egentlig er til unge, så elsker jeg den måde Louise skriver på. Og derfor jeg også ret sikker på, at bogen er god!!

20130609-151722.jpg Jeg forventer at kunne anbefale hendes bog om lidt tid – skal lige være færdig med en anden bog, men pt. kan jeg stærkt anbefale hendes blog, hvor der findes skønne hverdags historier!

Skriv et svar

