Bytte-bytte købmand

Et kort visit hos min veninde med et helt andet formål, endte med en lille tilfældig byttehandel.
Jeg havde lavet al for mange cupcakes til en anden venindes fødselsdag, så jeg havde to kager med. Og hun ville dele et stykke lækkert chokolade fra Peter Beier.

20130616-215214.jpg Jeg har ikke tidligere smagt chokolade fra ham, men hvor var der lækkert!!! Mit valg faldt på stykket med mørkt chokolade og mandel, og spændt satte jeg tænderne i det… Mmmmm, det var fyldt med marcipan og smagte helt fantastisk!!
Jeg må vist heller ønske mig Peter Beier chokolade i fødselsgave om et par måneder.

Skriv et svar

