Invitation til bryllup 3

Så er det vist på tide at vise min egen bryllupsinvitation frem.
Vi skal giftes den 7. september 2013 og det bliver kirkebryllup med en reception og efterfølgende fest for de nærmeste af vores venner og familie.
Invitationen er designet af min veninde Nina og jeg er meget tilfreds med resultatet!

20130716-121252.jpg

20130716-121343.jpg

20130716-121425.jpg Vi fik også lavet en invitation kun til receptionen, men jeg kan desværre ikke finde vores kopi. Hvis den dukker op, så skal jeg nok vise den frem.

Skriv et svar

