Fødselsdag, bryllup og lidt mere fødselsdag

I weekenden havde jeg fødselsdag, og dagen skulle fejres med min venindes bryllup! Eller det vil sige, at fødselsdagen blev fejret om formiddagen og resten af dagen stod den på bryllup og dejlig mad!

Mine forældre kom om formiddagen, hvor vi spiste frokost sammen. Og jeg fik en masse dejlige gaver…

20130809-104459.jpg Stine sendte mig den meste overraskende gave – et gavekort til yarnfreak!! Jeg har udset at skulle lave et tæppe, men er lidt i tvivl om hvilket.

Kl 14 kørte vi mod København til et fantastisk bryllup!! Dejligt brudepar, skøn mad, lækker kage og dans.

20130809-104936.jpg

20130809-110915.jpg Dagen efter skulle vi fejre min bonus-svigermor trods træthed hos os begge. Det er heldigvis nemt at få energi, når hun serverer denne slags kager

20130809-111552.jpg

Skriv et svar

