Nyt projekt; hæklet tæppe. Men hvilket??

Nu er det vist på tide at der bliver skruet lidt op for krea-delen i mine indlæg!

Jeg fik jo det skønne gavekort til Yarnfreak af Stine, og nu er beslutningen taget. Der skal hækles et tæppe! Men jeg er i tvivl om hvilket tæppe… Så nu vil jeg vise mine muligheder og måske I har lyst til at komme med jeres mening!?

Min første tanke er dette skønne tæppe, som jeg vil lave i forskellige blå nuancer. Måske med er tvist af to farver der stikker ud. Det her tæpper jeg frygter jeg ikke, da der virker lige til med en masse firkanter og hækle det hele sammen med fastmasker.

Mit andet forslag er dette flotte grafiske tæppe. Jeg har bare en frygt for sammensyningerne, da det skal være helt perfekt for at få det fine 3D spil i tæppet. Og så er jeg bange for at tage munden for fuld…

Så kom med jeres mening og link evt. til andre mulige tæpper!

Og som en lille ekstra info om denne weekend, kan jeg fortælle at jeg blev kidnappet til polterabend i går, og derfor kunne maven kun håndtere denne slags aftensmad

20130811-222012.jpg

4 thoughts on “Nyt projekt; hæklet tæppe. Men hvilket??

  1. Jeg er vild med tæppe nummer 1, det er mest vintage. Det andet er også rigtig flot og vil stå godt til jeres sofa og hvide spisebord.

  2. Hej Mette

    Dejligt at høre at du havde en god polter abend – jeg ville gerne have været med, men kunne ikke få det til at passe.

    Jeg synes det grafiske tæppe er SÅ flot – men ville også være betænkelig ved om det er nemt at få syningerne pæne…
    Det andet tæppe er super hyggeligt. Glæder mig til at se hvad du vælger 🙂
    Kh Stine

    • Jeg havde en FANTASTISK polterabend!! Og det havde været en kæmpe overraskelse, hvis du var dukket op 🙂 Men kan godt forstå at alting skal passe med en tur til Sjælland.
      Min tanke er også tæppe et som første tæppe-projekt. Så kan det være jeg kaster mig over nr. to bagefter…

Skriv et svar

