Pynt til bryllup cupcakes

Brylluppet nærmer sig med hastige skridt (små fire uger), og de 120 bryllups cupcakes skal snart laves. Jeg vælger dog at starte med pynten, som jeg længe har været meget i tvivl om! Så derfor drog jeg ud til min veninde Katrine, der har helt styr på pyntning af kager…

20130813-170052.jpg Det var første gang jeg skulle lege med fondant, så det krævede lidt koncentration. Men det var egenligt nemt med de rette remedier og vejledning.

20130813-170345.jpg Resultatet blev disse sommerfugle og jeg er sikker på at de bliver fine på mine cupcakes.
Den søde Katrine havde sørget for lidt arbejds-sukker i form af disse kager fra Serenity Cupcakes

20130813-170609.jpg

Skriv et svar

