Fredag aften

I aften har jeg haft Theodor alene, og det har været ren hygge! Nu sover han godt, og det er tid til en aften i sofaen.
Jeg har fået skildpadder af Troels og er gået i gang med mit hemmelige hækle projekt…som allerede er trævlet op flere gange!! Men nu er jeg ved at være tilfreds med fasthed, tykkelse og masker…

20130816-200115.jpg Og så får jeg garn til tæppet i morgen, hvor jeg også vil afsløre hvilket jeg har valgt! Glæder mig til at komme i gang med det projekt…
God weekend!! Her står den på bolig-kiggeri og Sticks N’ Sushi i Tivoli Hotellet.

2 thoughts on “Fredag aften

  1. Hej Mette
    Det lyder som en dejlig weekend forude!
    Det ser ret “julet” ud det hemmelige du hækler (og jeg er meget nysgerrig på hvad det mon er).
    Og jeg glæder mig til at se hvilket tæppe du skal i gang med 🙂

Skriv et svar

