Lørdag aften…

Kæresten blev i morges kidnappet til sin polterabend, og Theodor og jeg har derfor haft hele dagen sammen…
Dagen startede med at min søde veninde Nina kom med morgenbrød, og der blev rigtig hygget med Theodor! Derefter tog vi på biblioteket med Carina og Selma, som altid er et godt selskab! Og da børnene sov til middag, fik vi ordnet en masse bryllups-snak!

Nu sover Theodor, og jeg har en aften helt for mig selv! Den skal bruges på tv, hækling, en kold cola og chokolade. Jeg gik forbi Kvickly på vej hjem fra Carina, og jeg kunne slet ikke begrænse mig!

20130824-195945.jpg

Skriv et svar

