Hæklet clutch og pandebånd

Jeg er endelig færdig med det største og sværeste hækle projekt til dato, en clutch.
Min veninde Nina var så sød at designe de flotte invitationer til vores bryllup, så jeg lovede hende at lave en clutch til hende. Hun valgte selv udseende og farver på den hæklede del, mens stoffet indvendig skulle være en overraskelse!

20130824-200429.jpg

20130824-200448.jpg
Det var et kæmpe arbejde, og jeg kommer derfor ikke til at lave en anden udgave i nærmeste fremtid! Inspirationen kommer fra de her mobilcovers, som jeg har lavet en del af!

Samtidig kan jeg også afsløre mit hemmelige projekt, da det var en ekstra gave til Nina.

20130824-200909.jpg Nina fik det rust-røde og jeg beholder selv det blå. Opskriften har jeg hentet fra den altid gode hækler, Lutter idyl

Nu vil jeg fortsætte mit tæppe projekt, som helt realistisk kommer til at tage mellem 3-4 måneder.

Skriv et svar

