Planlægning, kagebagning, dansetrin, salmer…

Tiden flyver afsted i øjeblikket, og der er tusind ting jeg skal have styr på inden næste lørdag, hvor brylluppet skal stå!

20130830-203824.jpg I dag har vi endelig fået styr på bordplanen, og vi har valgt at lave hele tre udgaver, da gæstelisten kan ændre sig helt op til, da der er en kommende familieforøgelse i den nærmeste familie. Vi håber selvfølgelig alle kommer, men vi er nødt til at tage højde for det hele allerde nu!
Jeg viser selvfølgelig ikke hele bordplanen, da der skal være lidt spænding for gæsterne.

Her til aften fik jeg bagt lidt flere cupcakes og er nu nået halvvejs! Projektet føles en smule uoverskueligt, men jeg skal nok komme i mål!

20130830-204129.jpg
De kommende dage skal bruges på finpudsning af dansetrin, besøge præsten, hvor der vælges salmer, tale med vores fotograf og lige nå en kæmpe firmafest med mit arbejde.

One thought on “Planlægning, kagebagning, dansetrin, salmer…

Skriv et svar

