7-9-13

Så kom dagen endelig, hvor brylluppet skulle stå! En helt fantastisk dag med de mest fantastiske mennesker fra start til slut!! Vejret var perfekt, omgivelserne var skønne og maden var formidabel!!!

Min brudebuket er valgt sammen med min mand(!), og jeg er så glad for det enkelte resultat.

20130908-224003.jpg Jeg glemte helt at man burde kaste den efter brudevalsen, så den står derfor nu rigtig pænt på mit spisebord.

Kl. 23 fredag aften var jeg endelig færdig med mine cupcakes. Lige i det øjeblik fortrød jeg, men i går, under receptionen, var jeg glad for at jeg fuldførte. Det gav et personligt strejf på dagen.

20130908-224236.jpg
Vi fik rigtig mange gaver!! Og de var så gode… Den mest populære gave der blev købt var denne fine termokande. Men da vi ikke har behov for fire stk., vil vi bytte de tre og investere i en køkkenmaskine i stedet for.

20130908-224750.jpg Når jeg har fået billederne fra fotografen, skal jeg nok fremvise de fineste.

Skriv et svar

