Weekend

Tiden løber fra mig i øjeblikket, og jeg får slet ikke blogget det jeg gerne ville… Jeg husker heldigvis at tage billeder, så jeg kan lave forsinket indlæg.

I sidste weekend tog jeg Theodor med i skov for første gang. Og jeg forventede at han ville springe rundt og bruge sin energi! Men han ville gerne bæres rundt i hele skoven, og på det tidspunkt var jeg ked af, at jeg havde valgt at lade klapvognen blive hjemme!
Til sidst fik han dog alligevel lyst til at udforske lidt.

20131019-135333.jpg

Om søndagen fik vi besøg af et vennepar til eftermiddagskaffen, og jeg kunne ikke begrænse mig i kager. Jeg serverede derfor cookis og Mette Blomsterbergs franske citrontærte.

20131019-140415.jpg

Til sidst vil jeg lige sige, at jeg selvfølgelig synes det er trist at Stine er stoppet på bloggen! Jeg ved det er en velovervejet beslutning, og den respekterer jeg fuldt ud.
Jeg fortsætter indtil videre bloggen selv, men går og leger med tanken om en ny medblogger… Nu må vi se om tanken bliver til virkelighed!

Skriv et svar

