Efterår er lig med hækling

Når vejret bliver gråt og regnfuldt, kribler det i mine fingre for at hækle. Så nu er jeg i gang med to projekter, som jeg har svært ved at lægge fra mig.

Da jeg havde færdiggjort mit kæmpe tæppe, kunne jeg ikke fjerne mine tanker fra det fravalgte tæppe (dette fine grafiske tæppe). Så nu har jeg købt 3 nøgler garn, så jeg kan lege lidt med det.
Min hovedpine ligger stadig i sammenhæftningen af romberne, og jeg er måske ved at være tilfreds, men det kræver lige lidt flere romber først.

20131113-141108.jpg Første forsøg, som jeg på ingen måder var tilfreds med!

20131113-141502.jpg Andet forsøg er langt mere tilfredsstillende! Men det kræver vist lidt endnu…

Mit andet projekt er en hue. Det er ved at blive så koldt om ørerne, så jeg tænkte det var en mulighed for at prøve kræfter med noget nyt.

20131113-141643.jpg Jeg skal lave fem af disse dutter, som så skal syes sammen og efterfølgende skal der hækles en top og en bund. Forvirret!? Det er jeg også… Et af de mest teknisk udfordrende projekter jeg har kastet mig ud i.

Skriv et svar

