Et nyt ansigt på bloggen

Så har Mette atter fået selskab på VI HOLDER AF HVERDAGEN!

Og hvordan kan det så være? Jeg blev introduceret til blog-verdenen af den kære Mette, og efterfølgende var jeg faktisk begyndt at gå med ideen om at lave min egen blog, og jeg tror næsten Mette læste mine tanker, for i slutningen af september spurgte hun mig, om jeg ville være med på denne blog. Jeg skulle lige tænke lidt over det, men besluttede mig for, at det da ville være sjovere at være to sammen på en blog end at være alene, og det var også ganske naturligt, at det så skulle være sammen med Mette, nu hvor vi begge holder af hverdagen, og vi har så mange andre ting til fælles.

Håber at I, som allerede er faste læsere af bloggen, vil tage godt imod mig og mine indlæg.

Carina1

4 thoughts on “Et nyt ansigt på bloggen

Skriv et svar

