Så er de første gaver klaret…

Altså, det er nu ikke sådan rigtige gaver. Det er små fine gaver, som jeg har lavet af mini HAMA-perler.

nikon 2013-11-26 046

nikon 2013-11-26 043

Jeg blev inspireret af Mie, som har bloggen Pralerier. Mie har dog brugt perler, som er et nummer større, og det kan vist også anbefales, hvis der skal laves mange gaver, for det er noget af et arbejde, og man bliver let helt skæv i hovedet af at koncentrere sig om de bittesmå perler.

Og da jeg nu var i gang, så kom jeg også lige til at lave ham her:

nikon 2013-11-26 023

Kan du se hvem det er?
Hint: Den er lavet til min mand, som er helt vild med The Beatles.

Pøj pøj med perlerne, hvis der er nogle, der er blevet inspireret.

Skriv et svar

