Årets adventskrans

Jeg er normalt ikke typen, der går meget op i, at lave adventskrans, men i år har jeg virkelig haft lyst til, at lave noget specielt. Om det skyldes, at jeg har en lille pige,der render rundt og siger juletræ, gaver, julemand og hohoho på daglig basis, er ikke til at vide.

Men det er ikke en traditionel adventskrans med gran, kogler og røde sløjfer, jeg har lavet. Jeg har i stedet valgt mos, sukkulenter og dådyr. Det færdige resultat er jeg ret stolt af, og jeg vil nyde det hver eneste søndag frem til jul.

nikon 2013-11-26 031

nikon 2013-11-26 037

Mos og sukklenterne købte jeg i Kvickly, mens dådyrene blev købt i Rema1000. Og selve inspiration til kransen fandt jeg bl.a. hos The Vintage Hausfrau. Tak for det.

Dådyrene har dog haft noget af en medfart, da den før omtalte lille pige fik fat i dem. En tur på et granitgulv, kunne de ikke klare, men med lidt sekundlim, så er alt godt igen.

NIKON billeder 301

God 1. søndag i advent til jer alle!

Skriv et svar

