Adventsgave til MIG!

Så har det været første søndag i advent, og her i vores lille familie, har vi besluttet os for, at alle skal have gaver. Vi bliver vel alle børn igen her ved juletid.

Og den først gave jeg fik er en stor succes! Jeg fik en lakrids/chokolade-julekalender fra Johan Bülow, og den er rigtig god. Jeg har i skrivende stund smagt, hvad der gemmer sig bag lågerne 1, 2 og 3. Ja, jeg har ikke spist foran endnu og regner heller ikke med at gøre det. Nej, jeg satser stærk på at kalenderen holder frem til d. 24.

NIKON 2013_12_03 028

NIKON 2013_12_03 032

NIKON 2013_12_03 033

Og som I kan se, så er det så heldigt at der er 2 lakridser bag hver låge, så den vil jo være god at dele.

NIKON 2013_12_03 034

 

Er der andre derude der bliver forkælet med adventsgaver?

 

Skriv et svar

