Bolcher

I fredags besøgte jeg en veninde, der er rigtig god til at lave bolcher! Og da jeg skal bruge nogle til julegaver, var hun så sød og hjælpe mig med at lave dem. Hun har også al udstyret til den varme masse, og en masse lækre smage og farver.

Jeg fik lov til at lege en hel del med bolchemassen, da jeg godt kunne tænke mig at have mit eget kit en dag! Men lige nu må jeg øve mig på Tinas.

20131210-212949.jpg
Vi nåede at lave fire slags inden jeg måtte styrte afsted til julefrokost. Det blev til banan, hindbær, lakrids med lakridspulver og sismofytter (som smager fuldstændig som dem man køber!!)

20131210-213703.jpg

Skriv et svar

