Så er der blevet bagt lidt…

…og det er lidt!

Min mand er ikke den store julesmåkage-spiser, så der bliver ikke bagt igennem her op til jul, da jeg simpelthen ikke har godt af at spise mig igennem 3 dåser småkager i december.

Men sidste weekend kom mine forældre på besøg, og så var der jo lige en anledning til at bage lidt.

Min kære medblogger Mette havde talt godt om en lakrids-tranebær-småkage, så det blev dem, jeg kastede mig over. Opskriften fandt jeg hos Newyorker by heart.

Jeg blev lidt uvenner med min bagevægt under processen, så jeg mistænker at mængden af tilsat lakridspulver blev lidt i overkanten. Men ellers var det en ok småkage, som måske skal afprøves igen, dog med et par små justeringer.

NIKON 14 dec 13 008

NIKON 14 dec 13 012

Vurdering af kagerne:

Min mand mente, de smagt lidt for meget af lakrids, og at de var for bløde. Dejlig med en mand der har en holdning til det, jeg laver.

Mine forældre fik en lille pakke med hjem og eftersom de var spist efter 2 dage, så ser jeg det som et godt tegn.

Og som forventet: Jeg har allerede spist resten! ;o)

Skriv et svar

