Vintertid

Når det bliver koldt og mørkt udenfor, så er det hyggeligt med et par sofa projekter.
Og egentlig burde jeg bruge alle mine kræfter på at putte vores indbo i flyttekasser, da vi skal flytte om små tre uger, men så langt er jeg slet ikke nået endnu.
I stedet har jeg fundet et par andre projekter, som jeg kan hygge mig med imens den dårlige samvittighed muligvis bygger sig op.

20131215-204316.jpg Bogen til venstre har jeg faktisk allerede læst. Det er den nyeste fra Louise Roholte, som hedder Modeldrømme. Jeg elsker at komme tilbage til teenageårene, selvom alle følelserne er genkendelige og ikke altid huskes som en fantastisk tid! Jeg synes personligt at det var hårdt at være teenager med alle de følelser der sprang rundt i kroppen og det svære ved at finde sig selv og blive selvstændig.
Alligevel elsker jer Louises fantastisk bøger, som jeg med glæde vil anbefale til andre – både på min alder og til de unge piger. Hun skriver virkelig humoristisk, så jeg bestemt bliver underholdt! Glæder mig til hendes næste bog; Taberliv tur-retur.
Se evt. hendes hjemmeside her

Ellers skal jeg prøver noget nyt med en bog fra Stephen King (Under kuplen). Fik lyst til at læse den frem for at se serien på TV2Zulu. Og garnet skal bruges til at lave et stort rundt tæppe til min veninde fra mødregruppen.

Skriv et svar

