Lidt fra slutningen af 2013

Så er jeg tilbage!

Jeg har for første gang i mange år haft fri i hele julen, hvilket vil sige fra d. 23. og helt frem til d. 29. dec. Det er ikke så tit det sker indenfor mit fag, så jeg nød det i fulde drag.

Juleaften blev holdt hos min mands forældre nær Limfjorden. Vi var kun os 5, men hvor var det en dejlig og hyggelig dag. Vi pakkede bilen 2. juledag og kørte til Fyn, hvor vi lige tog en overnatning hos mine forældre, inden vi tog helt hjem igen.Hjemme var der tid til masser af hygge, ren afslapning og leg med modellervoks.

Nikon 2013-01-05 362

Og så kom nytårsaften, som blev holdt med et kært vennepar! Og det var da min kære medblogger Mette, hendes mand og deres dejlige Theodor, som kom på besøg. Vi sprang også ind i 2013 sammen og vi var alle enige om at gentage succesen.

Vi skulle står for snack/forret, drikkelse og dessert, mens Mette & Co kom med hovedretten. Vores hovedret var en skøn Beef Wellington, mens jeg til dessert havde lavet Mette Blomsterbergs skumtrøffel (opskrift her). Mmmm, dejlig mad.

Det skulle være en stille og rolig aften, da jeg skulle arbejde d. 1. januar kl 7-17, men det gjorde ikke aftenen kedelig og jeg kom først i seng kl 2. Så var lidt træt, da vækkeuret ringede kl 5.50.

Et forsinket godt nytår til jer alle!!!

Skriv et svar

