Gæster i det nye hus

Så har vi haft besøg af de første gæster i det nye hus, her en uges tid efter vi er flyttet. Vi er selvfølgelig slet ikke kommet på plads, men det nu alligevel rigtig hyggeligt at have lidt besøg herude på landet…

Vi serverede tortillas med tilbehør, hjemmelavet guacamole (tidligere opskrift her og hjemmelavet salsa samt nachos med masser af ost!
Jeg har tidligere altid købt salsaen, men bliver for det meste skuffet. Så denne gang måtte jeg prøve at lave min egen og det gik ganske godt. Jeg brugte opskriften fra pulze.dk Den smagte faktisk udemærket! Jeg brugte rød peber, men tror jeg vil bruge grøn næste gang…

Til dessert havde jeg prøvet mig med en ny udgave af en creme brulée. Det blev til en chokolade med hindbær. Opskriften fandt jeg hos Chocolat

20140112-083053.jpg
De søde gæster havde også en gave med, og jeg glæder mig til at finde en fast plads til den, når vi har styr på indretningen.

20140112-083323.jpg Og det er selvfølgelig den super kreative Nina jeg har haft besøg af! Og hendes kæreste…

2 thoughts on “Gæster i det nye hus

Skriv et svar

