Fødselsdagskage til vuggestuen

Som tidligere nævnt, så er Selma lige blevet 2 år og det var selvfølgelig ikke kun familien der skulle have lov til at smovse søde sager i sig, så selvfølgelig skulle hun også havde lidt sødt med i vuggestuen.

Jeg ville ikke bage en “rigtig” kage, da jeg gerne ville minimere mængden af sukker (og nej, jeg er altså ikke sukkerfanatiker!), så da jeg fandt denne opskrift på “Majkage” var jeg solgt. Jeg kalder det nu bare kanelsnegle i bradepande. Opskriften er her

Og jeg fik desværre ingen rester med hjem, så jeg betragter “kagen” som succes, og jeg er sikker på, at det ikke er sidste gang den bliver lavet.

nikon 2014-01-17 019

nikon 2014-01-17 012

Skriv et svar

