Total tosset med Tote bags

Ja, vi har vel alle en last.
Og lad det ikke være en hemmelighed, at jeg er glad for tote bags eller lad os bare kalde det indkøbsnet. Og så minimerer det jo også mit brug af plastikposer, så det er en win-win-situation.

Og mit seneste køb er virkelig smukt!

Det er den fantastik kreative Nina, som står bag det smukke tryk. Nina har jeg lært at kende gennem Mette, og så følger jeg hendes blog rundtom.dk.

Da jeg så pludselig så, at Nina var begyndt et sælge sine grafiske tryk gennem Society6, så gik der ikke lang tid, inden min kærlighed faldt på hendes Early Sunrise-design.

Nikon 1 feb 094

Og nu hænger der endelig et smukt net med et smukt design på mit klædeskab – klar til at komme med på indkøbstur!

Nikon 1 feb 090

Nikon 1 feb 089

Og så har min lille pige på 2 år, da også lige lavet et net til mig i vuggestuen 😉

Nikon 1 feb 092

2 thoughts on “Total tosset med Tote bags

Skriv et svar

