Fragilite

Min mor fyldte rund i sidste uge, og i den forbindelse havde jeg lovet at lave kage til hende.
Hendes (og en af mine) ynglingskage er fragilite, så den måtte jeg selvfølgelig i krig med!
Jeg valgte Mette Blomsterbergs version, som jeg tilfældigvis havde på boghylden. Den skal helst laves dagen i forvejen, og det gælder om at have god tid.

Men resultatet blev egentlig udemærket trods alt for mange nødder i marengsen (jeg må have læst forkert!). Min mor var i hvert fald ganske tilfreds.

20140206-221326.jpg

20140206-221358.jpg Næste gang skal jeg vist arbejde lidt med formen af kagen!

Skriv et svar

