En dejlig fredag

På trods af at det egentlig er Valentines Day, og der overalt er roser og hjerter, så valgte jeg at bruge min fridag sammen med min mor.
Vi startede med lidt rygmassage i Slagelse, efterfulgt af en meget lækker brunch!

20140214-143138.jpg Jeg har dog alligevel købt en lille ting til min mand, som jeg håber han bliver glad for.

20140214-143338.jpg
Efter den meget lækre brunch, gik vi på indkøb til den kommende lillebror. Og da vi kan bruge det meste fra Theodor, må vi vist heller holde lidt inde med alle indkøbene! Men lidt skal vi da have.

20140214-143531.jpg

Skriv et svar

