Når man fylder 2 år…

…skal det fejres!! Og det har vi brugt hele weekenden på!
Lørdag fyldte Theodor 2 år, hvilket betød et hus fuld af gæster, der kom med gaver og en masse kage-bagning fra min side. Jeg havde meget svært ved at vælge en kage, da Theodor egentlig ikke er den store kagespiser. Så jeg prøvede at gå efter udseendet!
Valget faldt på en brunsviger-kagemand. Og smagsmæssig var den egentlig ganske udemærket.

20140216-195915.jpg Jeg har en tærte-opskriftsbog, som jeg godt kunne tænke mig at prøve lidt flere opskrifter fra. Så ved denne anledning sprang jeg ud i en sommerbær-tærte med brombær og hindbær. Af min tærte nr. 2 tærte nogensinde, er jeg ganske tilfreds med både udseende og smag.

20140216-200638.jpg Planen var, at min medblogger, hendes mand og søde datter skulle komme til kagerester, men da gæsterne lørdag var kage-sultne, måtte jeg bage noget nyt. Så jeg røg på nogle kanelsnegle, der i dagens anledning var med blå glasur.

20140216-201043.jpg Og som tak for lån af en kæmpe plade (bord) til festen lørdag, måtte jeg lige en tur forbi Fru Bacon (min søde nabo), med en portion snegle.

Det var en hyggelig eftermiddag, hvor både børn og voksne hyggede sig.

20140216-201327.jpg
Theodor har haft en fantastisk weekend, og glæder sig til den sidste fejring i vuggestuen, i morgen. Og stod det til ham, så skulle han have fødselsdag hver weekend!!

One thought on “Når man fylder 2 år…

  1. Pingback: American Apple Pie | vi holder af hverdagen

Skriv et svar

